Dagen efter

JAG HATAR ATT BO UTE I DEN HÄR J**** HÅLAN DIT DET ÄR SÅ NEDRANS SVÅRT ATT TA SIG KOMMUNALT MITT I NATTEN.

Ja, nu när det är sagt så hade vi kul igår, förutom att vi blev chockade över inträdespriset, som vi för övrigt inte hittade någonstans på deras hemsida. Men det värsta var hemvägen. Eftersom alla andra bara skulle till Åkersberga men jag till Österskär tog vi ju såklart Åkersberga-bussen. Innebärande att jag SPRANG i klackar därifrån hem, i tunn jacka, ingen mössa, ingen halsduk, inga vantar, ingenting. Jag har dessutom inte tränat på hela veckan för att jag har varit SJUK. Det var med andra ord inte så mysigt. Ni kanske undrar varför jag sprang men jag ville bara komma hem fort, det var ju dessutom snöigt, blåsigt och svinkallt.

Men det var det väl värt antar jag. Eller? Dam dam dam...


Men jag hittade i alla fall champinjoner i kylskåpet att ha till min äggröra <3


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0