mat & utgång

Jag glömde äta middag idag. Kom precis på det... aja. Sånt är livet, är lite hungrig nu men jag tar en macka eller nåt, det blir bra. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig så jag tar med lite alternativ så får my friends tycka till. Min väska blir TUNG imorgon. Hehe, det är smällar man får ta. Och jag har egentligen inga pengar, lyckat. Skor då? Inte tusan vet jag vilka jag ska ha, vet vilka jag vill ha, vilka som är snyggast, men inte skönt att ha en hel kväll. Önskar jag hade lånat min systers skor, de är snygga och sköna! Hur lyckades hon hitta såna skor? Och å andra sidan skulle jag kunna sno/låna min andra systers geleinlägg. Funkar det? Vi får se. Oj, intresseklubben antecknar liksom ^^ Jag slutar nu, hehe. Har i alla fall lagt kameran på laddning så att jag kan knäppa lite bilder imorgon. See you out there!


Comments
Posted by: Leia ♥

Hur kan man glömma en sådan sak? :O

2010-02-19 @ 13:56:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0