skit också

Jag är sjuk. Trist, men det är vad det är. Så det blev ingen träning. Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, vilket är skönt.

Plus att jag SUGER, och samtidigt som jag inte är det minsta förvånad så förstår jag ingenting. När blev jag såhär jävla dålig liksom? Visst att jag har sjukt dåligt självförtroende och självkänsla, men asså. Såhär dålig har jag på riktigt inte varit förut. Så jag orkar ingenting, jag vill sluta skolan och dra till Maher och där vill jag stanna resten av livet. Okej, det är inte sant. Jag vill att vi sen ska dra till mitt drömhus i Spanien och där vill jag stanna resten av livet.

Puss och Kram, ha en bra dag för min suger riktigt jävla hårt!
(Nu svär jag sådär mycket igen, inte bra!)

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0