tyskaplugg, på riktigt!

Ska plugga tyska nu, har ju som sagt en del att ta igen tills imorgon. Fast jag kanske ska ta tyskan på tisdagar ändå? Ska ändå försöka få det gjort idag för det blir nog bäst så, då slipper jag ha det i tankarna hela tiden också.
Ett smart drag är nog att lämna datorn här uppe och sätta mig i köket och göra tyskan, men mamma är hemma och jag orkar inte vara där nere då. Enda gången jag är på nedervåningen är typ när jag är ensam hemma, eller om jag ska äta eller något annat. Det är nog bra att jag inte har någon tv på rummet för då hade jag nog bott härinne ^^. Jaja, jag ska i alla fall plugga på riktigt och inte distraheras av den här dumma mojängen.

Hejsvejs!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0