utvilad

Jag vaknade kvart i åtta, en hel kvart innan jag alarmet skulle gå igång. Det var skönt, för det innebär ju att jag var relativt utvilad. Jag tror jag släckte lampan runt elva. Eftersom det normalt tar mig en halvtimme att gå upp satte jag ju som sagt klockan lite tidigare än vad jag behöve, så nu har jag lite extra tid. Men jag ska inte ligga kvar och dega i sängen hela dagen. Jag ska nämligen platta håret och laga frukost, alltså laga, inte bara fixa mackor eller nåt, utan laga. Har ni förstått det nu? Jag ska laga! Haha, jag skämtar bara.

Toodles!


Visst, till och med jag kan hålla med om att det är vackert, men är det inte dags att i alla fall börja försvinna nu?



(Gammal bild)


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0