torsdag

Sitter och äter frukost, torra hårdbröd med lite smör och ost. Jag tänkte lägga på skinka men sen kom jag på att jag typ har slutat äta griskött...

Lägger nog upp lite bilder från igår när jag kommer hem sen, slutar vid lunch tror jag. Jag har ju fel dator här så det har inte blivit av än. Och min egen dator är förövrigt fortfarande cp, så jag har inte använt den alls... Hoppas någon kan hjälpa mig att fixa den väldigt snart.

Förövrigt kan jag meddela att jag är jätteavundsjuk på Jessica, för hennes pojkvän kom från Holland igår. Tur att de inte ska till skolan idag för annars hade jag börjat grina på stört och mer tårar är inte vad jag behöver just nu. Blä. Strax bär det i alla fall av till golfträningen och jag hoppas ve gud att jag inte får någon färg idag, man måste ju bara älska golfbrännan, speciellt lagom till studenten ^^ Eller inte...

Nu lev det här jättelångt och jättetråkigt utan bild - jag lovar att bättra mig när någon fixar min dator. Jag kan ju inte gå runt med konstant huvudvärk bara för att ha en bättre blogg! Eller?

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0