Aschberg

Shit pommes frites. Gå in och se det här. Det är ett avsnitt från Aschberg. Jag vet inte riktigt när det visades men vi fick i alla fall se det idag på religionen.

Jag tycker att hon är väldigt trångsynt och generaliserande, dessutom tycker jag inte riktigt att någon, varken av de på stan eller Aschberg själv fick svar på sina frågor. Hur många får inte en sämre bild av kristna när de har sändebud som henne?

Vad gäller apokalypterna så tycker jag att de första två hade sjukt dåliga argument, och han som satt i mitten (nej, jag kommer inte ihåg hans namn) var ju skrattretande. Hans källor kommer fårn youtube? Och hans "plan" är en snabb blyertsskiss som ser ut att vara gjord på en minut precis innan sändning. Han från Raelerna hade i alla fall argument som han kunde stå för och förklara och var ordentligt påläst.

Vad tycker ni?


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0