bums ner i soffan

Hello my dear ones!

Det är fredag och jag är så himla trött. Jag somnade på soffan ett tag efter att jag kom hem. Efter det tog jag med hunden till affären och köpte chips, för det hade inte min far gjort. Men jag chockades när han i kassan säger "Tjugoåtta kronor, tack". Va? Jag köpte ju bara en påse chips. Brukar inte det kosta tjugo? Jaja, pappa får ge mig lite mer pengar sen. Sen kom jag hem, bara att sätta sig och torka hunden på mage, ben och tassar, hon blir ju så kletig i det här vädret. efter det tog jag en snabbdammsugning av nedervåningen och nu tänker jag inte göra någonting ansträngande mer. Bara ner i soffan där jag tänker stanna. Om jag inte åker och hämtar min syster på Arlanda förstås. men det är flera timmar tills dess.

Påskmust och en ny chipssmak, sourcream & bearnaise. Hoppas de är goda så dyra som de var!


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0