dienstag

Guten morgen alle schöne leute!

Hehe. Briljerar med mina tyskakunskaper om ni inte förstod det ;) (Lite mindre med min svenska stavning kanske, briljerar, brilljerar, brillierar? whatever)

Det är tisdag, det tog mig en halvtimme att gå upp och då drömde jag ändå mardrömmar. Sjukt trött med andra ord. Nu känns det bättre. Har skrivit klart och skrivit ut helvetesprojektet och ska kopiera två ex till i skolan. Och sen lämna in det. Ehm... Nu ska jag bege mig till tåget, om inte pappa ringer och säger att han slutar snart och hinner hem och kan skjutsa, men det hade tydligen hänt någon olycka som han var fast bakom så det tvivlar jag på. Han är säkert påväg åt andra hållet ändå....

Aja, måste fixa lite till innan jag är klar att möta skolan igen. Men det är bara elva veckor kvar nu! Kämpa, kämpa, kämpa.

Auf wiedersehen!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0