God natt

Hjälp vad okänslig jag känner mig just nu! Jag tänkte just en ytterst elak tanke om reklambannern om att bli fadder som jag såg på blogg.se's förstasida. Hm...

Jaja, det var ju såklart inte det jag tänkte skriva om. Jag ska gå och lägga mig nu. Jag borde förbereda mig mer inför religionsprovet imorgon, men jag vill hellre sova. Jag får lita till min analytiska förmåga och den lilla fakta jag kan för att nå det betyg jag vill ha. Jag hoppas att vi får betygskriterierna så att jag kan sitta med dem och inte ge henne något att klaga på ;P Hehe. Nej, men det får bli bra så. Jag kan gå till biblioteket på lunchrasten också, så lär det nog kännas bättre.

God natt på er allihopa (jag borde lägga in en bild men jag vet inte om jag har något bra... men jag är medveten om dagens bildlösa inlägg, ska leta lite.)


Den får duga. Haha. Jag saknar mitt korta hår lite btw. Kanske ska klippa mig igen?


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0