honeymoon

Förut pratade jag om att flytta ihop, nu är jag inne på smekmånadstankar. What's up with me today? Nej, men det där om att flytta ihop är nog mer att jag vill ha honom i närheten. Punkt. Han är ju så långt borta... Men hans farbror eller nåt hålller på och gifter sig just nu, ikväll är sista kvällen. Deras bröllopsfiranden är ganska långa, flera dagar. Jag är inte så insatt så jag har inte så stor koll på hur det går till men. Jag hoppas i alla fall att jag kan vara där när hans bror gifter sig med sin flickvän. De är ju förlovade så det blir väl inom ett år i alla fall. Det ska bli intressant. Jag vill i alla fall åka på smekmånad till typ Grekland eller nåt. Jag har alltid velat åka dit så varför inte på smekmånad? Men man får nog spara ett bra tag för att ha råd att gifta sig. Ceremonin kostar, klänningen kostar, smycken kostar, smekmånaden kommer kosta rejält (om man vill ha det jag vill ha), och en massa annat. Så det får nog vänta några år. Hehe ;)

Vackra svanar från hotell Sindbad i Hammamet, den första är gjord av lakan och den andra av handduk. Riktigt fina!


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0