judendom

Sitter och försöker plugga Religion. Har prov om Judendom imorgon. Vi ska välja någonting att specificera oss på och sedan skriva om det. Jag har inte valt någonting och jag inte särskilt mycket om Judendomen överhuvud taget. Islam var lättare för det kan jag redan mycket om (min pojkvän är ju liksom muslim så det har ju underlättat). Så nu ska jag försöka hitta något kul att inrikta mig på och sen lära mig så mycket som möjligt om det. Jag vill ju ha MVG i Religion så jag hoppas att det går bra. Till skillnad från Psykologiprovet jag gjorde i torsdags ^^

Puss och Kram, önska mig lycka till. (btw så har min pojkvän glömt sin mobil hemma, jag ringde hem till honom och hans syster berättade det för mig... så jag kan inte få tag i honom vilket gör mig väldigt irriterad! blä)


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0