Melodifestivalen

Sorry for min lack of uppdatering idag. Internet krånglade och lite sånt.

Men jag tänkte prata lite om Melodifestivalen (vad annars liksom?). Anna Bergendahl vann i alla fall, jag var inte direkt förtjust i hennes bidrag. Jag hade alltså inte hört det innan idag.
   Jag hejade istället på Salem Al Fakir, riktigt gullig kille med en trevlig låt. Satt och hoppades att Sveriges sista poäng skulle gå till Ola, för att han skulle klara sig. Trodde aldrig att hon skulle få dem, men. Man kan ha fel. Men jag var btw väldigt nyfiken på hans stand in pianist på slutet. Vem var det egentligen?

(Update: Det var Björn Gustavsson! Jag sa ju det. Mohaha. )




Comments
Posted by: alice

salem va ju lätt bäst!

2010-03-15 @ 10:53:24
URL: http://aliicen.blogg.se/

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0