muslim vs me

Jaa, nu har jag och min pojkvän i alla fall (efter lite mer än ett år) stött på lite hinder med att han är muslim och lever i ett muslimskt land med muslimska grannar. Jag ska inte gå in mera på det, men det kan ju vara intressant att veta att det såklart finns svårigheter, men att de då tydligen inte är så många eftersom de kommer upp till ytan först nu (det hade varit mycket finare att säga på engelska!). Jaja, man får väl ha tålamod. Det är ju trots allt en liten by och ju mindre by desto mer konservativt, eller?

Jag vill i alla fall be om ursäkt till min älskade pojkväns familj för att jag orsakat problem för er (även om de aldrig någonsin skulle förstå det här med tanke på att de inte ens förstår engelska).


En liten bit av byn från deras grannes tak.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0