onsdag

Jag är hemma. Jag gick till skolan trots allt. Jag genomförde opponeringen och det gick väl rätt bra antar jag. Sen försökte jag framföra konstruktiv kritik angående hela arbetet, men Leif var inte så jättevillig att lyssna på det jag (och alla andra också för den delen) hade att säga.

Jaja, sen gav Inga-Lena oss ett utvärderingspapper till utvecklingssamtalen. Sista punkten var om vi hade något att ta upp och då skrev jag: Det fucking jävla projektarbetet. Sen råkade jag lämna in det, vilket inte riktigt var meningen. Och Inga-Lena är så himla gullig. Haha. Ni skulle sett henne när hon såg vad jag skrivit. Hehe. Jag kan inte sluta skratta åt det. Det var jättekul. Men jag tog tillbaka papperet och suddade ut det. Det var ju inte meningen att lämna in det sådär.

Jaja, jag tänkte baka pizza till middag. Undrar om det är svårt. Fast då måste jag väl gå och köpa tomater. Men då kan jag ta ut hunden samtidigt så det är nog bara bra.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0