stark mage

Jag tror att jag har en ganska stark mage. Inte muskelmässigt då alltså ^^ Nej men många som åker utomlands blir alltid så dåliga i magen, jag blir typ inte det. Visserligen har jag tagit ett sånt här drickvaccin, men ändå. Det ska ju inte hjälpa hur bra som helst och personer som tagit det blir sjuka i alla fall. Många är också väldigt noga med var de äter, vad de äter och också att alltid smörja in händerna med alcogel.

När jag är i Tunisien är jag typ inte noga alls. Jag äter på caféer och jag tar väl lite alcogel då och då men verkligen inte lika ofta som man "borde". Dessutom tror jag att jag har druckit deras vatten. Men det var verkligen inte meningen, jag har bara druckit ur köpvattenflaskor, men efter ett tag upptäckte jag att de fyllde på med kranvatten i dem. Very good gummisnodd liksom ^^


Kranvatten eller inte kranvatten? Det är frågan.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0