tisdagsmorgon

Guten Morgen!

Det är det faktiskt, eller ja. Än så länge i alla fall. Solen skiner, jag är "ledig". Ja, just det. Måste ringa och sjukanmäla mig... Vi har friluftsdag och tanken är då att jag ska promenera till Domarudden. Jag försökte få mina kompisar att också gå, men de var helt emot den idén. Och jag tänker ju knappast gå helt själv! Dessutom höll mon mor med mig om att det är rent av livsfarligt att gå på de isiga vägarna dit bort.

Så nu är jag i alla fall hemma. Kan ju faktiskt ta en promenad med hunden istället. Annars ska jag jobba lite åt mamma, och så ska jag väl börja gå igenom Mattias projektarbete inför opponenteringen (säger man så? ^^) se jag ska göra den 24:e.

See you later guys, nu ska jag nog gå och göra mig en äggröra som ni alla vet är min favorit =)

 


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0