About me

Bara för att jag alltid är lika uttråkat beroende av listor som denna ^^

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en

Vad tycker du om kärlek? Vaddå tycker?

När kramade du någon sist? Gills katten? Haha

Saknar du någon speciell person?
Såklart

Har du svårt för att bli kär? Hm... jag vet inte riktigt.

Är du singel? Nixpix

När fick du senast en komplimang? Vad räknas som en komplimang? ^^ nej, men idag

 

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

 

 

Varit medvetslös: Yep, när jag piercade naveln svimmade jag lite...

Hånglat med nån riktigt ful: Nej =)

Hånglat med fler än 50 pers: Nope

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Inte det heller

Gjort något riktigt dumt? Ja, hehe XD

Gjort något du verkligen ångrar?  Ja... men jag tog mig också i kragen och helt ärligt bad om ursäkt, jag önskar bara att de det handlade om kunde visa mig samma respekt tillbaka...

Åkt ambulans? Nej, det har jag inte.

Gjort nåt olagligt? Vem har inte det?

Fått din mamma att gråta? Inte vad jag vet, men... ?

Slagit ner någon? Nej, jag är så söt och snäll så!

Skämts över dina föräldrar? Jo...

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? Hell no!

Dricker du? Sällan och i ytterst små mängder (typ en klunk, haha)

Vilka kläder sover du i? Olika? Men nu är det ju så varmt så det blir väl inte så mycket. Hehe.

Vad hatar du verkligen? En del saker...

Är du ensam nu? Ensam på rummet men andra befinner sig i huset. Men jag räknar det som ensam.

Vill du gifta dig? Ja

Vill du ha barn? Jag antar det

 

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 

 

 

Sov i din säng? Förutom jag? Tjaa.. Lisa?

Såg dig gråta? Maher

Fick dig att gråta? Det vet jag inte riktigt. jag gråter mest över situationer...

Du delade en dricka med? Öh...?

Du gick på bio med? Amanda, Josse och Jessicka

Skällde på dig? Mamma tror jag?

Sa någonting till dig och vad var det? Det var mamma men jag minns inte vad det var...

 

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 

 

 

Gråtit? Tror inte det.

Kramat någon? Jupp

Pussat någon? Nej

Köpt någonting? Nej, men jag ville köpa den där piercingen!

Sjungit? Jag sjunger alltid.

Saknat någon? Jag saknar alltid någon



Kul? Rätt tråkig lista faktiskt. Jaja, lite tidsfördriv är alltid välkommet. Fast jag borde ju plugga egentligen..


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0