champagnefrukost

Jag är bara trött. Jag är trött på all skit och jag är trött på alla falska människor. Och nu bitchar jag igen, så om du inte bill höra kan du låta bli att läsa vidare.

Champangefrukost. Vi dissar klassen och kör vi fyra. Det bestämde vi för ett tag sedan. Sedan kommer två stycken som jag en gång kallade vänner och sa att de ville vara med. Men med tanke på vår historia skulle de såklart acceptera ett nej. Problemet är bara det att jag känner inte att jag kan säga nej. Och just nu bara orkar jag inte. Jag struntar i det så får de komma bäst de vill. Jag orkar inte. Jag orkar inte ens klaga mer än så. Jag känner mig bara trött, orkeslös, viljelös. Jag vill inte mer. Kan jag inte bara få gå ut ifred?

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0