författare

Jag vill också skriva. Det har jag alltid velat. Jag vill nog inte skapa ett yrke som författare, jag är inte trög - jag vet att det inte går att försörja sig på det, framför allt inte i Sverige. Men jag ska skriva en eller flera böcker och de ska ta mig fan vara grymma och populära.

Genre? Ja, det får vi se. Det blir i alla fall inte deckare, eller kanske en för jag har en grym story i huvudet. Men jag vill inte fastna i deckarträsket för deckare är tråkiga, de följer bara en och samma mall allihop, och hör på den här: det är enkelt att skriva deckare. Ni håller säkert inte med mig men det gör inget.

Men det kommer i alla fall i framtiden att finnas böcker att köpa, skrivna och signerade av moi! Vi alla väntar spänt på den dagen, eller? ;)

(om ni btw undrar varför det blev en sådan fart på bloggandet idag är det för att jag lånade mammas jobbdator upp till mitt rum, much more inspiring to write up here I guess)

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0