Tisdag

Jag sitter uppe nu, jag gick upp för en timme sen, halv åtta, fast jag börjar inte förrän elva. Kul, eller vad tycker ni? Nej men jag är uppe och ska plugga lite inför redovisningen jag ska ha idag om Gustav III (tror jag, ser ni vad förberedd jag är? ;)

Ingen vill komma på min skiva, inklusive mig själv men jag ska i alla fall försöka slippa middagen... Då blir det i alla fall billigare... Hoppas att någon säljer fler än två så kan jag ta deras biljett... Om det är någon som vill komma kan ni ju säga till för det finns många biljetter kvar.

Blä. Och igår åt jag typ ingenting. Jag började med en rejäl frukost, äggröra - min favorit. Och till det ett glas juice. Sen tog jag ett päron innan träningen. Jag tog en Maryland cookie när jag kom hem och sen tog jag två mackor och en kopp te senare på kvällen. Nyttigt!

Men det blir nog ingen lunch idag heller, för jag måste plugga matte. Men middag blir det nog, lite pommes frites med ketchup och grillkrydda kanske? Mums.

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0