kreativ

Kände mig väldigt kreativ och hade gärna stickat lite... Så jag frågade mamma om hon hade något garn över. Hon sa kanske och jag letade lite men gav upp det. Det är jobbigt att känna sig kreativ utan något material. Det enda jag kan göra är att teckna, men det är typ det jag minst vill göra just nu. Och fota.

Virka skulle jag kunna tänka mig att göra, men inte har jag varken nål eller garn till det. Måla, jag har en duk men min syster har snott all min färg. Göra smycken, jag har verktyg men verkligen inget material, inga pärlor, inga band. Ingenting egentligen. Vad mer ska jag göra? Jag längtar tills julpysslets tid, det är ju snart. Första advent på söndag. Jag ska i alla fall innan den första december baka lite pepparkakor och göra en kalender av dem. Då behöver jag köpa något sorts snöre. Och något de kan hänga i, var jag nu ska få tag i det. Någon som kan tänka sig sno lite material från träslöjden? Hm, inte känner jag någon som fortfarande har sånt i och för sig.

=)

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0