Stylebystars

Har precis skickat (ännu) ett mail till Stylebystars. I detta skrev jag att jag tänker göra en polisanmälan om jag inte får tillbaka pengarna inom en vecka. Och det tänker jag göra. Jävla skitbolag.

Jag googlade lite nu, och ser att andra haft problem med de också. Det är bara det att jag gjorde det innan jag handlade hos dem också. Men då hittade jag inget negativt. Undrar om de har blivit dåliga/re på sista tiden eller om jag helt enkelt missade det.

Hur som helst, jag ska ha mina pengar. Jag har alla dokument kvar, skickade tillbaka med rek-post. Dessutom har jag ju haft kontakt med de via mail då de säger att de ska skicka tillbaka pengarna, så de kan ju inte hävda att de inte fått tillbaka klänningen i alla fall. Och deras kundtjänst via telefon har jag fått tag i en gång. Nu räcker det. Polisen om en vecka!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0