rekryteringsträff

Ska snart iväg på rekryteringsträff på arbetsförmedlingen. Jag är inte så hoppfull, men jag ska gå dit och låtsas. Jag är egentligen lite ledsen, för jag får inte tag på Maher. Det är något fel på hans mobil så den laddar typ ur sig hela tiden. Det hade varit så skönt med ett litet "lycka till" bara. Ja, på engelska då alltså. Jag måste trycka i mig något innan jag går också. Blir väl en nyttig macka (alltså vitt bröd med smör och ost, haha).

Och jag hade tagit en bild och lagt upp, men jag har inte den blekaste aning om hur man får upp den här webkameran. Det går ju bra om man har videosamtal, för då fixar msn upp den, men jag kan inte göra det själv. Så, sorry. Ni får helt enkelt föreställa er hur snygg jag är =P Nej, jag skämta bara. Men kan lägga upp en fin bild jag tog i Hagaparken när jag kommer hem, har den på en annan dator.

Nej, nog pratat (om verkligen ingenting).

See you!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0