högskola/universitet

Sitter och läser om fastighetsmäklarprogrammet på lite olika skolor. Det är typ fett svårt. Det är ju inte helt lätt att genom att läsa några korta beskrivningar bestämma vilken av utbildningarna som är bäst.

Men jag gör mitt bästa. Så vitt jag förstår är Malmö Universitet de enda som erbjuder Psykologi, vilket alltid är roligt. Men av de som är kvar är Gävle 180 hp jämfört med de andra som är 120 hp. Och Gävle är ju närmast.

Högskolan Väst har jag sållat bort. Det är en ny utbildning som är 180 hp och först tredje året är inriktat på Fastighetsmäklare, alternativt finans- eller försäkringsmäklare. Så det pallar vi inte.

Var tror ni jag hamnar?


Borås, kanske?


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0