Böcker

Jag lovar för mycket här i bloggen... sorry.

Men nu är det i alla fall dags för del 11: En bok du avskyr.

Den är inte helt lätt. Jag ogillar ju helt klart Twilight. Men det är nog mest på grund av att det är en så stor grej kring den och så var den ändå helt dålig. Och om jag inte gillar en bok som jag läser brukar jag ju bara lägga ifrån mig den..

Men en annan bok som är sjukt tråkig är ju Franz Kafkas Processen. Det typ händer ingenting. Någon stans. Den är tråkig och man får inte veta någonting.

Nej, det finns nog ingen bok som jag riktigt avskyr.



När vi ändå är igång kör vi på nästa också: En bok som du brukade tycka om men inte gillar längre

Då tar jag nog Camilla Läckbergs böcker. Ingen speciell av dem, utan bara i allmänhet. Jag brukade tycka att de var jättebra och att hon byggde bra karaktärer etc. Men de är likadana allihopa, och de är inte så välskrivna som man skulle kunna önska. Det upprepar sig. Jag vet inte. Jag tycker väl inte illa om dem, men jag tycker inte alls att de är lika bra som jag tyckte förut.


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0