enjoy ^^

Jag förstår att alla är jätteintresserade av detta så jag tänker skriva en plan för imorgon. Jag har inget Word, vad ska jag göra? Tessi, var är skivjäveln?

Nåväl.

Klockan ringer 07.25. Det betyder att jag går upp 07.35. Då går man upp och borstar tänderna och sen in i duschen. Efter det: kokar lite te, värmer två karelska piroger, läste btw att man ska ha smör på dem. Kanske blir godare?

Sminkar bort de mörka ringarna jag har under ögonen. De vill inte försvinna. Och här ligger jag i sängen klockan halv tio, har legat här sedan kvart över åtta. Vad mer kan man göra liksom? Rasmus ligger bredvid och trampar, kan jag bara tillägga.

Äter frukost framför datorn. Kollar facebook, läser lite bloggar. Kanske skriver något tråkigt här. Jag ska starta en ny blogg. En bra en. Jag fixade faktiskt en på en annan bloggplattform, men jag var för lat för att fixa designen när den inte ville som jag ville så då la jag ner det. Men den finns kvar. Jag är bara inte helt hundra på var...

Efter frukosten beger jag mig mot jobbet. Börjar klockan nio och bakar lite bröd, tar emot varor, etc. Ni bryr er inte. Inte om någonting i det här inlägget faktiskt. Men det är ganska kul att se vilka som är uttråkade nog att orka läsa hela, ni kan ju lämna en kommentar vet ja ;)

När Victor kommer klockan elva går jag på lunch. Är sugen på steak & cheese så det blir det imorgon. Ingen sallad för en gångs skull. Efter det kanske jag hör med Josse om hon har lust att träffa mig. Men hon kanske läser detta och stänger av mobilen. Haha. Om hon inte vill, eller jag inte vill längre, så beger jag mig väl hemåt. Det blir en promenad. Det kan jag behöva. Funtar på att inviga min nya jacka. Är det varmt nog, tro? Vi får se.

Jag ska laga middag imorgon. Vad vet jag inte. Men jag kanske gör potatismos? Det har jag velat göra länge. Och eftersom jag gör den så gör jag den så klumpig jag vill. Hehehe *gnuggar händerna.

Äsch vad uttråkad jag måste vara som orkar med det här, och ni också. Nej, nu går vi och lägger oss, shall we?

Comments
Posted by: Tessi

Jag är tillräckligt uttråkad. Och skivan är på mitt skrivbord har jag ju sagt. Hur dåligt minne kan man ha egentligen.

2011-02-28 @ 22:24:56
Posted by: Josse

Haha jag är uttråkad nog xD Sorry att jag förstörde vår date i lördags :( ;) Jag kan träffas idag! Jag ska på AF-möte kl 13.00 så då kanske jag är klar tills dess att du slutar :D <3 Haha jag ska i vilket fall som helst INTE stänga av mobilen xD Hahaha <3

2011-03-01 @ 10:47:21

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0