Drömresa

Jag fick ett mail idag. Där stod det om en tävling som anordnas av resebokningen.se. Jag ska bara blogga om min drömresa för att vinna ett presentkort på fritidsresor! Nja, lite mer än så kanske det är. Läs mer här.

Så, vad drömmer jag om då? Jag drömmer inte om lyxhotel med 511 pooler och utsikt över havet och room service dygnet runt. Jag drömmer inte om att få åka till Kina och vandra på kinesiska muren eller ligga på någon solig ö och bli brunare och brunare. Jag blir ändå bara röd =P. Nej, men allvarligt talat. Jag vill bara få åka till Hammamet och hälsa på min pojkvän. Jag hade varit där nu om det inte hade varit för alla inställda flygningar. Det var så länge sedan nu. Det borde inte vara så mycket begärt att få träffa sin pojkvän lite då och då. Gärna mer än en gång i halvåret. Är det inte typiskt att jag hittade ett flyg den 5:e mars, men som helt plötsligt försvann det också? Och nästa schemalagda flygning är runt påsk. Runt påsk betyder extra dyrt. Inte vad jag behöver direkt.

Nåja, det är i alla fall allt jag vill. Att få hälsa på min pojkvän i Hammamet.





Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (will not show!)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0